Coverband Slingshot

Van ons blog

BACK to BACK in de PÛHA

OF het legendarisch wordt…? Ehhhh…

Of een optreden met SLINGSHOT en HAC back to back in de PÛHA legendarisch wordt is wat ons betreft een schoolvoorbeeld van een PLEONASME! Er wordt hier namelijk 2 x hetzelfde gezegd ‘SLINGSHOT en HAC back to back’ en ‘legendarisch’.

Waarom vraag jij je af?

Nou HAC en SLINGSHOT zijn beide de afgelopen maanden hard bezig geweest met nieuw materiaal! Zo heeft HAC er een nieuwe gitaarheld bij. Hij heet Rick Ekelschot en hij is klaar om iedereen omver te blazen met zijn sound. De nieuwe gitaar held van SLINGSHOT  is inmiddels volledig ingewerkt en zal wederom zijn energieke spel en unieke sound door de zaal laten ronken!

BACK TO BACK…wat houdt dat eigenlijk in?

Nou dat zal ik je eens vertellen…wij zullen op vrijdag 20 oktober samen met HAC in de PÛHA een avondvullende show gaan neerzetten waar we om beurten een set van 45 minuten spelen. Beiden zullen wij 2x een set van 45 minuten spelen…en deze 45 minuten zijn zorgvuldig samengesteld om zo veel mogelijk te rocken en verbazen! Totaal kun je dus 4x een set verwachten van om de beurten SLINGSHOT en HAC. Zo blijft het avondvullende programma fris en vernieuwend. HAC zal de avond aftrappen en SLINGHOT zal de avond sluiten.

Natuurlijk kan een actiefoto van een LEGENDARISCH optreden niet ontbreken!

slingshit-coverband-blogpost

Of een stoere bandfoto!

slingshit-coverband-hac-blogpost

Natuurlijk zien we je daar!

grtz SLINGSHOT