Coverband Slingshot

Van ons blog

Bevrijdingsdag! Zat 5 mei – Nieuwkoop

Wij zijn gestrikt om te komen spelen in Nieuwkoop op zaterdag 5 mei, tijdens Bevrijdingspop.

De line-up is de moeite waard als je houdt van livemuziek!

Ouwe bekenden

Ouwe bekenden speelt een aanstekelijke mix van dansbare pop-, blues-, reggea- en rockklassiekers maar ook uit de meezingers in het Nederlands van toen en nu. Hierbij ligt de nadruk op onvergetelijke hits uit de Sixties en Seventies die worden afgewisseld met recentere nummers.

Mørz

Mørz is een band uit Nieuwkoop ontstaan uit ‘Het Bandgebeuren’in Noorden. De band bestaat uit Mandy Vis-Hoogervorst, Richard van der Sman, Auke Iwema, Dennus Griffioen, Wim de Jong en Eelke Vis. Zes ervaren mensen met een gedeelde passie. Ze spelen  geen alledaagse liedjes, maar juist díe nummers die je niet vaak hoort. Denk aan The Foo Fighters, Royal Blood, Incubus, Kings of Leon, Hole, Placebo etc!

Steel Factory

Alweer een topper uit de regio! Een veelzijdige coverband met nummers van De Dijk, Bruce Springsteen, Blues Brothers en nog veel meer knallers en bekende hits. Check die Facebook!

Slingshot! Wooohooo!

Over toppers uit de regio gesproken zeg. Of mogen we dat niet over onszelf zeggen? Nee. Ok, dan doen we dat niet.

Maar we gaan dus wel blazen!!! Letterlijk! We hebben een groot podium, dus we nemen ‘onze blazers’ van de Swanborough Horn Section met ons mee. Verder gaan we er absoluut voor zorgen dat je niet stil kunt blijven zitten.