Coverband Slingshot

Van ons blog

Borftlive!! Zat 26 mei – Bodegraven

Het is inmiddels een begrip geworden in Bodegraven en ver daarbuiten; Borft Live!! Het is een festival van jong tot oud met diverse activiteiten zoals kermis, gezelligheid en vééél live muziek! Op 25 mei en op 26 mei zijn er ’s avonds diverse te gekke bands, dus zorg dat je bij beide avonden aanwezig kunt zijn!

Borftse Avond zaterdag 26 mei

Dit jaar organiseert Borft Live voor het eerst een avond met bands die Bodegraven als thuisbasis hebben. En Bodegraven blijkt een uitstekende leverancier van coverbands te zijn. Alle bands zijn al jaren actief in de regio en zijn daarmee sowieso festivalwaardig, maar door ze op één avond bij elkaar te zetten, ontstaat een stukje Bodegraafse muziekgeschiedenis. Dus fotocamera en kinderen mee, want je weet maar nooit of je deze bands ooit nog eens op één avond zult zien!

De bands op rij in willekeurige volgorde:

Zorg dat je rond 19:30 aanwezig bent als je nog een beetje vooraan wilt staan!!