Coverband Slingshot

Van ons blog

Coverband Slingshot in Nieuwkoop – The Aftermovie

We kijken met hééél veel plezier terug op het optreden tijdens Bevrijdingspop in Nieuwkoop op het Rechthuysplein dat georganiseerd werd door Event Center Nieuwkoop; een samenwerking van Café De Happy Duck, Café ’t Woutje, Herberg de Hollandsche Leeuw en LKKR eten & drinken.

We hadden een leuk, maar experimenteel idee. Namelijk vragen aan ons publiek of ze ons wilden filmen en deze fimpjes insturen.

En waar we op hoopten, is ook gelukt! Andre Verkerk, Sam Meijer, Rolf de Bree, Thijs Mansier, Jacintha Hoogervorst, Diana Boerefijn, Maurice van Tol, Esther Koek, Linda Nieuwenhuizen-van Der Sijde, Dennis Bleijenburg en Sanne van Lammeren hebben allen filmpjes ingestuurd, en daar zijn we super dankbaar voor. We hebben er flink wat uurtjes ingestoken, om er een leuke aftermovie van te maken, check hem hieronder!!!

P.s. de Goodiebag is gewonnen door Linda Nieuwenhuizen-van Der Sijde en de prijs komt binnenkort haar richting op!

Nieuwkoop, bedankt!!!